Reklamation

Reklamation/reparation/retur

TRIN 1
Ønsker du at sende et produkt til reklamation/retur/reparation, så er første trin at du betaler 99,- for en returlabel via vores hjemmeside, derved kan vi altid spore din pakke. Samtidig vil du også være underlagt vores forsikring, der dækker op til 250.000 kr. Bestil returlabel via dette link: https://innoliving.dk/produkt/gls-returlabel/

TRIN 2
Efterfølgende vil du modtage et link til vores retur-portal, hvor du bedes udfylde dit ordrenr. og e-mail på den ordre som din reklamation/retur/reparation vedrører. 

TRIN 3
Dernæst skal du udfylde en beskrivelse af eventuelle fejl eller returårsag, samt uploade eventuelle fotos af fejl på varen. Når dette er gjort, vil du modtage din bestilte returlabel, som du blot printer og klistrer på pakken. 

TRIN 4
Det sidste trin er at udfylde vores reklamation- og returseddel, som du skal printe og vedlægge i pakken. Du kan downloade den lige her.

OBS: er der ikke vedlagt en returseddel i din pakke, vil der være forlænget behandlingstid på din sag og det kan tage op til 2 uger ekstra. Husk venligst dette.

Vores dygtige tekniker gennemgår din pakke hurtigst muligt, dette tager typisk en uges tid. Finder han tegn på tydelige forbrugs skader, f.eks. hvis segboardet har været udsat for vand – Kontakter vi dig med et tilbud på reparationsudgiften eller en eventuel udskiftning af reservedele. Dette vil aldrig blive gjort uden accept fra købers side.

 

REPARATIONSUDGIFTER
Nedenfor finder du et overblik over de forskellige reparationsudgifter. Priserne er inklusive moms, og der vil ikke blive pålagt yderligere udgifter. Vi anvender kun originale høj-kvalitets reservedele, som vi står 100% inde for.

Segboard
Batteri udskiftningKr.695,-
Samlet printplade udskiftningKr.695,-
Printplade udskiftningKr.495,-
Hjul udskiftningKr.395,-
Opladnings indgang udskiftningKr.149,-
On/off knap udskiftningKr.149,-
Skjolde-udskiftningKr.395,-
Led lys udskiftningKr.149,-
El-cykler
Urbanglide 140 el-cykel – dækskiftKr.695,-
Urbanglide 140 el-cykel – bremse skiftKr.449,-
Urbanglide 140 el-cykel – batteri udskiftningKr.1195,-
Urbanglide 140 el-cykel – kontroller skiftKr.449,-
Urbanglide 140 el-cykel – acceleratorKr.249,-
El-løbehjul
GoRunner Pro 10” – batteriskiftKr.1195,-
GoRunner Pro 10” – kontroller skiftKr.749,-
GoRunner Pro 10” – dækskift forhjulKr.395,-
GoRunner Pro 10” – dækskift baghjulKr.395,-
GoRunner Pro 10” – opladnings indgangKr.249,-
GoRunner Pro 10” – Griptape udskiftningKr.249,-
GoRunner Connect 8.5” – batteriskiftKr.995,-
GoRunner Connect 8.5” – kontroller skiftKr.749,-
GoRunner Connect 8.5” – accelerator udskiftningKr.249,-
GoRunner Connect 8.5” – bagskærm udskiftningKr.249,-
GoRunner Connect 8.5” – bremser udskiftningKr.349,-

Søger du en reparation som ikke er på listen?
Vi laver alle reparation og du kan derfor kontakte os på kontakt@innoliving.dk så oplyser vi en pris.


Typisk stillet spørgsmål, med svar. 

  • Hvordan refunderer jeg mit køb?
    1. Hos Innoliving giver vi dig 30 dages returret – selvom loven kun forpligter 14. Da vi lægger stor vægt på service, stiller vi en ekstra lang returret på 30 dage, så du opnår en større tilfredshed som kunde hos os. Hvis du ønsker at benytte dig af vores returret, kan dette kun ske såfremt at varen er i væsentligt samme stand, som da du modtog den fra os. Din returret bortfalder altså hvis varens salgsværdi er mindsket. Alternativt er vi berettiget til at nedskrive varens salgspris ,og derved får du en delvis refundering af dine penge.
    2. Når du benytter dig af vores returret skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen til os. Hvis du fortryder dit køb skal du desuden vedlægge ordrenummer samt beskrive hvorvidt det er en returnerings eller reklamationssag. Alle returneringer skal sendes med omdeling. Vi modtager ikke retur til pakkebokse. Hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte os på mail: kontakt@innoliving.dk
  • Hvordan anvender jeg reklamationsretten
    1. https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerleksikon/reklamationsret/
  • Hvad gør jeg hvis mit segboard ikke virker? 
    1. Forsøg at kalibrere dit segboard https://www.youtube.com/watch?v=-2CWpHvtJEE
  • Hvad gør jeg hvis mit segboard ikke vil tænde? 
    1. Tjek først din oplader, (video til oplader tjek)
    2. Fungerer dit segboard stadig ikke efter opladning, så send os en video af problemet på mail kontakt@innoliving.dk  og send os dit ordrenummer samt hvornår varen er købt. Så vender vi tilbage indenfor 2 dage med et løsningsforslag. 
  • Mit Segboard skal til reparation, hvad gør jeg? 
    1. Er dit segboard købt indenfor de sidste 30 dage, dækker vi fragtomkostningerne. 
    2. Er dit segboard mere end 1 måned gammelt, skal du selv betale fragtomkostningen:
      1. Køb en returlabel på vores hjemmeside https://innoliving.dk/produkt/gls-returlabel/
      2. Send selv med GLS eller Postnord til Unionsvej 15, 4600 Køge
  • Hvor lang tid går der før jeg får mit produkt retur?
  • Vores tekniker kommer 2 gange om ugen og gennemgår alle reparationer, derfor kan du forvente op til 1 uges ventetid før du får dit produkt retur. Dog kan reparationstiden variere, ud fra hvad fejltype dit produkt har. 

Har du brug for hjælp ifht. reklamation så send os en mail til reklamation@innoliving.dk