Reklamation og reparation

Er dit produkt et E-mobilitetsprodukt? Så skal du oprette din sag lige her: https://service.gorunner.dk/

Undersøgelsesgebyr:
I forbindelse med gennemgang af dit produkt er vi berettiget til at opkræve et undersøgelsesgebyr, som i første omgang bliver reserveret fra din konto. Såfremt at din sag ikke er omfattet af reklamationsretten, vil vi hæve gebyret. OBS: gebyret omfatter en tekniker time samt fragt tur-retur. 

Garanti & reklamation.

Alle Gorunner produkter er underlagt 2 års reklamationsret fra den dag varen forlod butikken eller forhandleren.

OBS: Reklamationsretten dækker KUN fabrikations- og produktionsfejl
– og ikke fejl som er påført som følge af skader eller mislighold på produktet.

Batteri anses som sliddel – OBS: Et brugt batteri mister gradvist kapacitet over tid. Husk at oplad dit batteri regelmæssigt (mindst 1 gang om måneden), da det ellers vil falde sammen i cellerne over tid.

Rækkevidde – For kort, anbefales batteriskift.
Tegn på skader – Er der tegn på slag eller styrt som kan forårsage stød på batteriet og dermed skade batteriets celler, er det ikke dækket af reklamationsretten. = Kunden skal betale for nyt batteri eller ny reservedel.

Vandskade: Slag eller styrt kan forårsage hul på pakninger og dermed gøre løbehjulet utæt og forårsage indtrængen af vand, som kan ødelægge de elektriske komponenter.

= Reklamationsretten dækker IKKE – medmindre løbehjulet tydeligt er serviceret og vedligeholdt sådan at alle pakninger og samlinger er intakte.

Vedligehold og sliddele: Bremser, batteri, oplader, hjul, håndtag og lygter betragtes som sliddele og kunden afholder selv udgifter til servicering og vedligehold af de nævnte dele.

Oplader & opladerindgang: Opladeren kan gå i stykker ved opbevaring i høje temperaturer, herunder direkte sollys eller ved slag og stød ifbm tab.

= Er der tegn på ovenstående skal kunden betale for ny oplader.

 

REPARATIONSUDGIFTER

Find reservedele her: reservedele

Vi anvender kun originale, høj-kvalitets reservedele, som vi står 100% inde for.

Vi laver alle reparationer, og du kan derfor kontakte os på kontakt@innoliving.dk vedr. spørgsmål. 

Hvor lang tid går der, før jeg får mit produkt retur?

  • OBS: På grund af travlhed, kan der forventes længere ventetid på reparationer på ca. 10 hverdage ekstra.
  • Vi har egen tekniker, som gennemgår største delen af reparationerne. Derfor kan du forvente op til 10 hverdages ventetid, før du får dit produkt retur. Dog kan reparationstiden variere, ud fra hvad fejltype, dit produkt har. 

Har du brug for hjælp ift. en reklamation, så send os en mail til kontakt@innoliving.dk

© 2024 Innoliving.dk,

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Mastercard
    • Visa

    Log på

    Glemt dit kodeord?

    Har du ikke en profil?
    Opret profil