Reklamation

Reklamation – Ofte stillede spørgsmål: 

Typisk stillet spørgsmål, med svar. 

  • Hvordan refunderer jeg mit køb?
    1. Hos Innoliving giver vi dig 30 dages returret – selvom loven kun forpligter 14. Da vi lægger stor vægt på service, stiller vi en ekstra lang returret på 30 dage, så du opnår en større tilfredshed som kunde hos os. Hvis du ønsker at benytte dig af vores returret, kan dette kun ske såfremt at varen er i væsentligt samme stand, som da du modtog den fra os. Din returret bortfalder altså hvis varens salgsværdi er mindsket. Alternativt er vi berettiget til at nedskrive varens salgspris ,og derved får du en delvis refundering af dine penge.
    2. Når du benytter dig af vores returret skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen til os. Hvis du fortryder dit køb skal du desuden vedlægge ordrenummer samt beskrive hvorvidt det er en returnerings eller reklamationssag. Alle returneringer skal sendes med omdeling. Vi modtager ikke retur til pakkebokse. Hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte os på mail: kontakt@innoliving.dk
  • Hvordan anvender jeg reklamationsretten
    1. https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerleksikon/reklamationsret/
  • Hvad gør jeg hvis mit segboard ikke virker? 
    1. Forsøg at kalibrere dit segboard https://www.youtube.com/watch?v=-2CWpHvtJEE
  • Hvad gør jeg hvis mit segboard ikke vil tænde? 
    1. Tjek først din oplader, (video til oplader tjek)
    2. Fungerer dit segboard stadig ikke efter opladning, så send os en video af problemet på mail kontakt@innoliving.dk  og send os dit ordrenummer samt hvornår varen er købt. Så vender vi tilbage indenfor 2 dage med et løsningsforslag. 
  • Mit Segboard skal til reparation, hvad gør jeg? 
    1. Er dit segboard købt indenfor de sidste 30 dage, dækker vi fragtomkostningerne. 
    2. Er dit segboard mere end 1 måned gammelt, skal du selv betale fragtomkostningen:
      1. Køb en returlabel på vores hjemmeside https://innoliving.dk/produkt/gls-returlabel/
      2. Send selv med GLS eller Postnord til Unionsvej 15, 4600 Køge
  • Hvor lang tid går der før jeg får mit produkt retur?
  • Vores tekniker kommer 2 gange om ugen og gennemgår alle reparationer, derfor kan du forvente op til 1 uges ventetid før du får dit produkt retur. Dog kan reparationstiden variere, ud fra hvad fejltype dit produkt har.